Hogyan él, és hogyan látja a Johnny's Entertainment becses felfedezettjeit egy szegény magyar egyetemista, avagy hétköznapok és fangörlködés ezerrel. (Igen, én támogatom a "Népesítsük be a Földet a JE-tagok utódaival!" - mozgalmat... :D )

Utolsó kommentek

  • Szecuna: Osztom a véleményed, Rui forever(L):P Az én véle... (2010.11.04. 20:35) Hana Yori Dango 2
  • Kaze: @Niyami: Szia! Ha írsz nekem egy mélt a kazenoki... (2009.12.01. 17:21) Boys Love
  • Niyami: szia, naagyon nagyon meg szeretném nézni ezt a d... (2009.12.01. 17:11) Boys Love
  • Kaze: @Írisz-chan: Küldtem levelet, remélem megkapod. (2009.06.25. 06:32) Boys Love
  • Írisz-chan: Szia! Én nem vagyok túlságosan otthon a letöltés... (2009.06.18. 20:11) Boys Love
  • Utolsó 20

Látogatók

Honnan látogattak?

free counters

Tanuljunk japánul!

Csak YamaPi-stílusban: minden napra egy új kifejezés. Hajrá! :)

Kurosagi

News – Neverending Wonderful story

2008.04.07. 21:34 | Kaze | Szólj hozzá!

Na én is jó vagyok… Négy nap múlva vizsga, alig haladok vele, erre leálltam News DVD-t nézni. Mindegy, ennyi kis kikapcsolódás kell, és egyébként is, úgy meg vagyok fázva, hogy szétköhögtem az agyamat és majd szétesik a tüdőm, szóval nézem a Nyúzut, mert megérdemlem.

Megjegyzem, még a Kat-tun koncertfelvételeit sem volt idegzetem végignézni, nemhogy mást, szóval igazán megtiszteltetve érezheti magát a News, amiért őket végigszenvedem (na jóóóóó, annyira nem szenvedek)! Egyszerűen nem szeretem a koncertfelvételeket, több okból sem. Egyrészt, mert végigvisongják a fangörlök, és semmit nem lehet hallani a zenéből, aztán olyan falsul énekelnek, hogy már-már élvezhetetlen (szóval, lehet, hogy a visongás még jó is, hogy van), végül pedig engem borzasztóan irritálnak a japán popsztárok fellépőruhái. Fiúk! Kevesebb flittert és csillógos anyagot, ha lehet! Szépek vagytok ti anélkül is! Az egyedüli, ami tetszik bennük –és most kéretik nem megkövezni engemet- az a szoknya/lógó/anyagdarab derékra csavarva. Az olyan jóóóóóóóól tud kinézni rajtuk! (Igen, yaoi-kedvelő énem újból a felszínre tört…)

És ha már yaoi: pár kedvenc részem a DVD-ből:

-         Yamapi eperevés utáni „OISHI!!”- kiáltása (Nagy gyerek vagy fiam, de ezért (is) szeretünk… :D)

-         KoyaShige ökörködése este a hotelszobában (Amíg néztem, folyton az járt a fejemben, hogy milyen jó lenne, ha egy baráti társaságban lennénk: végigröhötük volna a fiatalságunkat!)

-         Yamapi esete Koyama bacijaival, avagy a legjobb barátodtól még náthát kapni is jól esik (az az ölelés, wááá , énisakarokolyat!)

-         A nagy közös evészetek (azért az félelmetes, hogy a japánok mi mindent képesek ÉLVEZETTEL megenni! Nem csoda, hogy náluk a világon a leggyakoribb a gyomorrák…) közül a Yamapi által rendezettben a Tego „UMAI” + Yamapi „OISHII” replikákon fetrengtem (Hehhe, bezzeg Ryo-channak nem jár az „Oishii”… Nagyon helyes!  *Yamapi-buksit simogat*)

-         Éééééés a legjobb: Tego finom Yamapi-fenék paskolásai, illetve Koyama Yamapi ölébe ugrálása! *folyik a nyála, megindult az orra vére, meg minden, ami ilyenkor szokás*

 

Képeket lusta vagyok ma feltenni, de ígérem, ha lesz egy kis időm, megcsinálom: ezeket másoknak is látni kell!

A bejegyzés trackback címe:

https://modernjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr51415948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: fangörlizmus
süti beállítások módosítása