Hogyan él, és hogyan látja a Johnny's Entertainment becses felfedezettjeit egy szegény magyar egyetemista, avagy hétköznapok és fangörlködés ezerrel. (Igen, én támogatom a "Népesítsük be a Földet a JE-tagok utódaival!" - mozgalmat... :D )

Utolsó kommentek

  • Szecuna: Osztom a véleményed, Rui forever(L):P Az én véle... (2010.11.04. 20:35) Hana Yori Dango 2
  • Kaze: @Niyami: Szia! Ha írsz nekem egy mélt a kazenoki... (2009.12.01. 17:21) Boys Love
  • Niyami: szia, naagyon nagyon meg szeretném nézni ezt a d... (2009.12.01. 17:11) Boys Love
  • Kaze: @Írisz-chan: Küldtem levelet, remélem megkapod. (2009.06.25. 06:32) Boys Love
  • Írisz-chan: Szia! Én nem vagyok túlságosan otthon a letöltés... (2009.06.18. 20:11) Boys Love
  • Utolsó 20

Látogatók

Honnan látogattak?

free counters

Tanuljunk japánul!

Csak YamaPi-stílusban: minden napra egy új kifejezés. Hajrá! :)

Kurosagi

Poligonális sokcsücskű szívem

2008.03.24. 00:22 | Kaze | 1 komment

Épp az imént néztem meg másodjára a Cinderella Ni Naritai-t. (Illetve csak azokat a részeket, amikben Tadayoshi játszik.) Egyre jobban bejön nekem ez az ember! És persze, miközben ezen méláztam, megint beugrott lakótársam mondata, miszerint az én szívem már egészen nem szív alakú, hiszen annyi szívem csücske van már, hogy számát sem tudom.

Na, most csakazértis megszámolom őket! Következzen akkor tehát a lista, ami nem reprezentál fontossági sorrendet, egyszerűen csak írtam a srácokat, ahogy eszembe jutottak. Persze van egy –viszonylag- állandó top3 is, de az az igazság, hogy mióta rászoktam a ferdeszeműekre, minden héten másba vagyok szerelmes, attól függően, hogy épp kinek a doramáját nézem. Szóval könnyen elképzelhető, hogy aki ma abszolút top3-, holnapra már max. top5-tag lehetne. Én már csak ilyen vagyok…

 

Jöjjön tehát azon japán hímek listája, akiket biztosan nem rugdosnék ki az ágyamból:

 

-         Oguri Shun

-         Kamenashi Kazuya

-         Yamashita Tomohisa

-         Ikuta Touma

-         Okura Tadayoshi ( *o*)d

-         Mizushima Hiro

-         Akanishi Jin

-         Mokomichi Hayami

-         Hiraoka Yuuta

-         Camui Gackt

-         Hyde

-         Okada Masaki

-         Koike Teppei

-         Yamamoto Yusuke

-         Taguchi Junnosuke

-         Matsumoto Jun

-    Kobuzuka Yusuke

 

Huhh, hirtelen ennyi jutott eszembe, de szerintem van még pár, akiket most kihagytam.

Megpróbálom a legnagyobb kedvenceket sorrendbe rakni, nem tudom, hogy menni fog-e. Nekem MIND kellene ugyanis, és lehetőleg EGYSZERRE! (A barátnőm most biztos mondaná, hogy mekkora egy ordas ribi vagyok. Khmm… vagyis lennék.)

 

Douzou!

 

1. Oguri Shun (Ő jelenleg az abszolút Number One! Imádom azokat a kajla fogait, és a nagyon csík szemét! Szeretlek na, Sünim.)

2. Kamenashi Kazuya (Olyan édes-kisfiús a hangja, aranyos a görbe orra, na és persze gyönyörű szép gebe alakja van. Ja, és annyira beletúrni-való borzas a haja! Egész nap csak ölelgetném!)

3. Yamashita Tomohisa (Szeretem a hangját, a szemeit, a mosolyát, a csókos száját. És a haját! Az valami fantasztikusan van lenyírva, úgy megkonzultálnám a fodrászával, hogy hogyan hozta össze neki a Proposal Daisakusen-es frizuráját!)

4. Akanishi Jin (Szeretem a beszédhangját. Meg a testét. Főleg, mikor csípőköröz. Legszívesebben letépném róla a ruháit, aztán irány az ágy! Vagyis szerintem addig el sem jutnánk…)

5. Taguchi Junnosuke (Annyira széles, szívet melengető a mosolya, én ilyet még nem láttam! És a faviccei! Én speciel mindig fetrengek rajtuk. „Iriguchi, deguchi, Taguchi desu!” Hahhahhaha! [Mondjuk az is elképzelhető, hogy bennem van a hiba, mert már a Galla Miklósék szóviccein is mindig könnyesre röhögtem magam. „Soha vissza nem térő alkarom...”  Hahhhaha!] Mindegy, Junno, mi jól megértenénk egymást!)

6. Koike Teppei [Őt látva mindig vegyes érzelmek jönnek elő belőlem. Hol a pedofil énem („Édes pici csillagom, gyere ide, anyuci hagy cuppantson egyet az orcádra! Na jó, lehet, hogy máshová is…”), hol a nőstényördög énem („Teppei doktor úr! Itt fáj! Igen, itt... Nagyon! Nem vizsgálna meg? Hoppá! Véletlenül letéptem a köpenyét… Ugye meggyógyít, doktor úr?!”), hol pedig a jóbarát énem tör elő („Te-chan, tudod, hogy nekem mindig elmondhatsz mindent. Sírd csak ki magad a vállamon. Hogy simogatnám-e a hátad közben? Hát persze! Így jó lesz? Jó akkor lejjebb is…”).]

 

Huhh, már negyed egy lesz, lassan mennem kell, holnap újra tanulnom kell (francba az oxy-vizsgával, egyébként is tüdőgyuszim van…). Meg aztán nem is árt, ha berekesztem mára az álmodozást, nehogy esetleg a pszichiátrián találjam magam, miközben bambán nézve az orvosokra, próbálom bebizonyítani, hogy én igenis Oguri Shun felesége vagyok…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://modernjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr58394053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila84 2008.12.24. 00:43:41

Szia!
Muszáj megírnom hogy maximálisan egyetértek a Oguri Shun rajongásoddal....a Hanakimi óta szerelmes lettem belé,folyton csak keresem róla az infókat,videokat......mert amikor beszél egyszerűen elolvadok tőle,és a mosolya *kyááá* ! A kis hüvös természete,de mégis áhhhh....szeretem! Mindenét szeretem!!! Veled ellentétben én csak érte rajongok ennyire,számomra Ő a tökéletes férfi ..184 cm magas 74 kg...maga a tökéééé! Persze néha más is beférkőzik a szívembe,de az Ő akkor is Oguri Shun! Utána jön Kame( ha még láttál annyira kawaii meg nyilvánulást egy macska felé mint amit ő tett ..*lefolyt a székről*) és utána jön szegény kis Junno akit mindig bántanak... :-)
Ehhh...bocsánat sokat írtam,csak kitört belőlem! :-D
Huh,megyek alcsizni!
És Kellemes Karácsonyi Ünnepeket! :-)
Címkék: fangörlizmus
süti beállítások módosítása