Hogyan él, és hogyan látja a Johnny's Entertainment becses felfedezettjeit egy szegény magyar egyetemista, avagy hétköznapok és fangörlködés ezerrel. (Igen, én támogatom a "Népesítsük be a Földet a JE-tagok utódaival!" - mozgalmat... :D )

Utolsó kommentek

  • Szecuna: Osztom a véleményed, Rui forever(L):P Az én véle... (2010.11.04. 20:35) Hana Yori Dango 2
  • Kaze: @Niyami: Szia! Ha írsz nekem egy mélt a kazenoki... (2009.12.01. 17:21) Boys Love
  • Niyami: szia, naagyon nagyon meg szeretném nézni ezt a d... (2009.12.01. 17:11) Boys Love
  • Kaze: @Írisz-chan: Küldtem levelet, remélem megkapod. (2009.06.25. 06:32) Boys Love
  • Írisz-chan: Szia! Én nem vagyok túlságosan otthon a letöltés... (2009.06.18. 20:11) Boys Love
  • Utolsó 20

Látogatók

Honnan látogattak?

free counters

Tanuljunk japánul!

Csak YamaPi-stílusban: minden napra egy új kifejezés. Hajrá! :)

Kurosagi

Kommentek

2008.04.12. 23:42 | Kaze | 2 komment

Na jó, nem tudom, mi a fene van ezzel a blog.hu-val, de az istennek sem akarja megjeleníteni a kommenteket. Pedig engedélyezve van, bárki bármikor írhat hozzászólást, mégsem megy. Szóval elnézést kérek mindazoktól, akik írtak és nem jelenik meg a kommentjük, nem az én hibámból nem látszódik. (Elméletileg most már mennie kéne, mert állítólag orvosolták a hibát, de nem biztos, hogy fog működni...)
Azért én mindenkit csak bíztatnék a hozzászólás-írásra, hajrá fiúk (na abból biztos rengeteg olvassa a blogomat... :D)- lányok, lehet klaviatúrát ragadni!

A bejegyzés trackback címe:

https://modernjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr48423158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hesz · http://www.hesz_omoi.extra.hu 2008.04.13. 09:23:23

*megpróbálja* Egészen eddig csak bejelentkezett felhasználós volt... Pedig én már hamupipőkás Okura-nál akartam kommenteni XD Most működik? Tekintsük ezt tesztnek maximum törlöd ^^

Kaze 2008.04.13. 12:13:41

Kösz, Hesz!

Na hála égnek, úgy néz ki, tényleg orvosolták a problémát és működik. :D (Eddig csak levelet kaptam, hogy írtak, de hiába engedélyeztem, nem jelent meg semmi.)

Szóval akkor várom a hamupipőkéset is. ;)
süti beállítások módosítása