Hogyan él, és hogyan látja a Johnny's Entertainment becses felfedezettjeit egy szegény magyar egyetemista, avagy hétköznapok és fangörlködés ezerrel. (Igen, én támogatom a "Népesítsük be a Földet a JE-tagok utódaival!" - mozgalmat... :D )

Utolsó kommentek

  • Szecuna: Osztom a véleményed, Rui forever(L):P Az én véle... (2010.11.04. 20:35) Hana Yori Dango 2
  • Kaze: @Niyami: Szia! Ha írsz nekem egy mélt a kazenoki... (2009.12.01. 17:21) Boys Love
  • Niyami: szia, naagyon nagyon meg szeretném nézni ezt a d... (2009.12.01. 17:11) Boys Love
  • Kaze: @Írisz-chan: Küldtem levelet, remélem megkapod. (2009.06.25. 06:32) Boys Love
  • Írisz-chan: Szia! Én nem vagyok túlságosan otthon a letöltés... (2009.06.18. 20:11) Boys Love
  • Utolsó 20

Látogatók

Honnan látogattak?

free counters

Tanuljunk japánul!

Csak YamaPi-stílusban: minden napra egy új kifejezés. Hajrá! :)

Kurosagi

Isten éltessen, Déncim!

2008.04.10. 23:05 | Kaze | Szólj hozzá!

Hát ne haragudj, kedves Dénesem, de teljesen elfelejtettem, hogy neked a héten volt a neved napja! Életed első névnapja. Engedd meg, hogy ez alkalomból írjak neked pár sort.
Köszönöm, hogy vagy nekem, rengeteget szórakoztam veled, általad, és persze a munkában is nagy segítség voltál - remélem, még jó darabig leszel is. Köszönöm, hogy nem röhögsz ki és nem duzzogsz nekem, valahányszor memóriádat terhelem a japán-mániámmal. Köszönöm, hogy minden este szívósan és zokszó nélkül tűröd, ahogy bagófüstbe burkollak, miközben dolgozom. És végül kérlek bocsáss meg, amiért néha lehamuzlak, nem direkt van az ám.

NAGYON SOK BOLDOG NÉVNAPOT KÍVÁNOK NEKED ÍGY UTÓLAG, EGYETLEN KEDVES KIS NOTEBOOK-OM, DÉNESKE!

A bejegyzés trackback címe:

https://modernjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr88420592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: életem napjai
süti beállítások módosítása