Hogyan él, és hogyan látja a Johnny's Entertainment becses felfedezettjeit egy szegény magyar egyetemista, avagy hétköznapok és fangörlködés ezerrel. (Igen, én támogatom a "Népesítsük be a Földet a JE-tagok utódaival!" - mozgalmat... :D )

Utolsó kommentek

  • Szecuna: Osztom a véleményed, Rui forever(L):P Az én véle... (2010.11.04. 20:35) Hana Yori Dango 2
  • Kaze: @Niyami: Szia! Ha írsz nekem egy mélt a kazenoki... (2009.12.01. 17:21) Boys Love
  • Niyami: szia, naagyon nagyon meg szeretném nézni ezt a d... (2009.12.01. 17:11) Boys Love
  • Kaze: @Írisz-chan: Küldtem levelet, remélem megkapod. (2009.06.25. 06:32) Boys Love
  • Írisz-chan: Szia! Én nem vagyok túlságosan otthon a letöltés... (2009.06.18. 20:11) Boys Love
  • Utolsó 20

Látogatók

Honnan látogattak?

free counters

Tanuljunk japánul!

Csak YamaPi-stílusban: minden napra egy új kifejezés. Hajrá! :)

Kurosagi

News - Picspam

2008.04.07. 23:12 | Kaze | Szólj hozzá!

Na csak berakom én még ma azokat a képeket! :D Következzenek akkor kedvenc mozzanataim! (Elvileg a képek bejönnek nagyobban is, ha valakit esetleg érdekel.)

1. Yamapi csókos szája (Hmmmm, nyami!)












2. Koyama épp ugrik Yamapi ölébe. (Ejnye fiúk! Nyílt színen nem kéne! ... Vagyis igen, méééééég sok ilyet!)












3. Yamapi, a nagy gyerek, avagy szülinapi eperevészet utáni "Nyamiiii!" (Ennek érdemes meghallgatni a hangját is!)












4. Hülyülés KoyaShige-módra...












5. Ökörködés utáni fáradt pillanat... Mondtam már, hogy szeretem Koyamát? (Az én legcsíkszeműbb csíkszeműm, Shun-chan után.)












6. Jesszuskám Pi! Hogy nézel ki? Toll, arany cucc, flitterek, lila anyag? A jelmeztervezőt ki kellene herélni!












7. Egy újabb csodás fellépőruha! Miért kell szánt szándékkal majmot csinálni belőletek, Pi? MIÉRT??? És főleg: miért hagyjátok?













8. Na ez speciel még tetszene is, ha nem leopárd mintás kendő lenne a derekadra kötve...












9. Kedvenc bacis ölelésem... *sírva könyörög, hogy "őtisőtisőtis!", mert ő is beteg*












10. Tego: "UMAI!!"












11. Yamapi: "OISHII!!"












12. Ééééés a végére a legjobb: Tego akciója Koyama hátsó fertája környékén! XD













Na ennyi, tessék megnézni a DVD-t!

A bejegyzés trackback címe:

https://modernjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr57416089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: fangörlizmus
süti beállítások módosítása