Hogyan él, és hogyan látja a Johnny's Entertainment becses felfedezettjeit egy szegény magyar egyetemista, avagy hétköznapok és fangörlködés ezerrel. (Igen, én támogatom a "Népesítsük be a Földet a JE-tagok utódaival!" - mozgalmat... :D )

Utolsó kommentek

  • Szecuna: Osztom a véleményed, Rui forever(L):P Az én véle... (2010.11.04. 20:35) Hana Yori Dango 2
  • Kaze: @Niyami: Szia! Ha írsz nekem egy mélt a kazenoki... (2009.12.01. 17:21) Boys Love
  • Niyami: szia, naagyon nagyon meg szeretném nézni ezt a d... (2009.12.01. 17:11) Boys Love
  • Kaze: @Írisz-chan: Küldtem levelet, remélem megkapod. (2009.06.25. 06:32) Boys Love
  • Írisz-chan: Szia! Én nem vagyok túlságosan otthon a letöltés... (2009.06.18. 20:11) Boys Love
  • Utolsó 20

Látogatók

Honnan látogattak?

free counters

Tanuljunk japánul!

Csak YamaPi-stílusban: minden napra egy új kifejezés. Hajrá! :)

Kurosagi

Szánalom a köbön

2009.01.31. 02:31 | Kaze | Szólj hozzá!

Egész nap azon gondolkodtam, hogy miért nem érzem magam még annyira sem jól, mint ahogyan tanulás közben szoktam. Aztán 2 perccel ezelőtt jött a felismerés, és úgy éreztem, ezt most és azonnal le kell írnom, és a világ tudtára kell adnom: MA NEM OLVASTAM YAMAPI-NIKKI-T!!!! És b.ssza meg, de hiányzik. Ma nem írt semmit a szentem (vagy csak a csaj volt túl lusta lefordítani, akitől mindig lopkodom és gyűjtögetem Pi sms-eit? >>> kétlem, mert eddig minden nap feltette az újat...).

 

Tudom, most rohadtul szánalmasnak tűnök, nyugodtan köpjetek szembe, de mikor majd ti is hetek óta bezártan kuksoltok egy szobában, könyvek és tételsorok felett görnyedve, a napot sem látva -mert reggel fekszetek aludni és este keltek fel-, és örültök 5 sornak is, amit egy olyan ember írt, akivel az életben nem találkoztatok és nem fogtok, na majd akkor gondoljatok rám, és tudni fogjátok, milyen lehet nekem most.

 

Mackó: majd valamikor válaszolok neked is, de annyi mindent akarok mondani, hogy ahhoz 2 órát kellene gépelnem, és akkor nem haladnék ezzel a szigorlatnak nevezett sz.rral, szóval ne haragudj, és ígérem, mindenképp írok valamikor. És köszi a feliratokat, habár még nem néztem meg őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://modernjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr5913653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: életem napjai fangörlizmus
süti beállítások módosítása