Hogyan él, és hogyan látja a Johnny's Entertainment becses felfedezettjeit egy szegény magyar egyetemista, avagy hétköznapok és fangörlködés ezerrel. (Igen, én támogatom a "Népesítsük be a Földet a JE-tagok utódaival!" - mozgalmat... :D )

Utolsó kommentek

  • Szecuna: Osztom a véleményed, Rui forever(L):P Az én véle... (2010.11.04. 20:35) Hana Yori Dango 2
  • Kaze: @Niyami: Szia! Ha írsz nekem egy mélt a kazenoki... (2009.12.01. 17:21) Boys Love
  • Niyami: szia, naagyon nagyon meg szeretném nézni ezt a d... (2009.12.01. 17:11) Boys Love
  • Kaze: @Írisz-chan: Küldtem levelet, remélem megkapod. (2009.06.25. 06:32) Boys Love
  • Írisz-chan: Szia! Én nem vagyok túlságosan otthon a letöltés... (2009.06.18. 20:11) Boys Love
  • Utolsó 20

Látogatók

Honnan látogattak?

free counters

Tanuljunk japánul!

Csak YamaPi-stílusban: minden napra egy új kifejezés. Hajrá! :)

Kurosagi

Apró örömök vizsga előtti heteken

2009.01.27. 23:46 | Kaze | 1 komment

Mostanában hajnalonta blogokat olvasok tanulás utáni kikapcsolódás- és levezetés-képpen. Mégpedig Japánban élő magyarok blogjait, mert az angolhoz lusta vagyok jártatni az agyam, hogy felfogjam. És találtam pár random képet az egyik blogon, amik láttán kisebbfajta ujjongásban törtem ki - aludni vágyó lakótársaimat sem kímélve. Meg is mutatom őket máris. Elöljáróban csak annyit róluk, hogy az illető, aki fényképezett, nem ezekért az apróságokért készítette a felvételeket, ezeket csak egy magamfajta fangörl képes értékelni. Katt a képekre, és bejönnek nagyobban.

Hát íme:

1. Na vajon ki veszi észre rajta azt, amit én? (A kép egy Kiddy Land nevű játékáruházban készült, és a plüssökön lenne a hangsúly. Nekem nem. :D )

 

 

 

 

 

 

 

Na akkor egy kis segítség:

 

 

 

 

 

 

 

Bizony, bizony, az ott icipiciben Koike Teppei, a Lovely Complex film logójában.

 

2. Ezen a képen egy shinjuku-i utcarészlet látható. Persze minket most sem ez érdekel igazán. Na, megtaláltátok, hogy mi?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Segítek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Igen, teli az utca YamaPi-vel és a Kitty Gym-mel!

3. Szintén Shinjuku, szintén reklámerdő. És ott figyel köztük valaki. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha esetleg nem menne:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naná, hogy megint Pi és Gym!

4. És végül, de nem utolsó sorban: ezt a képet egy olyan albumban találtam, ahol random metrós reklámok voltak. Azt hiszem magáért beszél: Kame üldögél a vitrin mögött, Docomo-s telefont szorongatva a kezében.

Azt hiszem, én is szívesebben járnék be az egyetmre, ha ilyen reklámok között kellene várnom a buszra/villamosra/trolira.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem tudom, ki hogy van vele, de én úgy megörültem ezeknek az apró kis részleteknek.

A képeket HAAP készítette, a blogját pedig itt olvashatjátok!

 

Ja igen: ma végre voltam bent az egyetemen és jelentem: az indexaláírás sikeresen megtörtént. Hurrá, most már hivatalosan is mehetek szigorlatozni!

A bejegyzés trackback címe:

https://modernjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr56907397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picimacko 2009.01.28. 08:57:04

úgy tűnik menthetetlenül megfertőztél - segítség nélkül is rögtön megtaláltam őket:) de különben is: MENJÉL TANULNI!!!
ha megbuksz, nem megyek fangörlködni!:P
Címkék: életem napjai fangörlizmus
süti beállítások módosítása