Hogyan él, és hogyan látja a Johnny's Entertainment becses felfedezettjeit egy szegény magyar egyetemista, avagy hétköznapok és fangörlködés ezerrel. (Igen, én támogatom a "Népesítsük be a Földet a JE-tagok utódaival!" - mozgalmat... :D )

Utolsó kommentek

  • Szecuna: Osztom a véleményed, Rui forever(L):P Az én véle... (2010.11.04. 20:35) Hana Yori Dango 2
  • Kaze: @Niyami: Szia! Ha írsz nekem egy mélt a kazenoki... (2009.12.01. 17:21) Boys Love
  • Niyami: szia, naagyon nagyon meg szeretném nézni ezt a d... (2009.12.01. 17:11) Boys Love
  • Kaze: @Írisz-chan: Küldtem levelet, remélem megkapod. (2009.06.25. 06:32) Boys Love
  • Írisz-chan: Szia! Én nem vagyok túlságosan otthon a letöltés... (2009.06.18. 20:11) Boys Love
  • Utolsó 20

Látogatók

Honnan látogattak?

free counters

Tanuljunk japánul!

Csak YamaPi-stílusban: minden napra egy új kifejezés. Hajrá! :)

Kurosagi

Csiricsáré hülyeségek

2009.01.04. 22:39 | Kaze | 2 komment

Hát igen, új évhez új header dukál. Szerintem jobb, mint az előző, Pi barátunk olyan szívdöglesztő ezen a képen! (Csak egy kicsit mosolyoghatna többet...)

 

Megcsináltam pár tesztet:

 

Your Mind is Purple:

Of all the mind types, yours is the most idealistic.
You tend to think wild, amazing thoughts. Your dreams and fantasies are intense.
Your thoughts are creative, inventive, and without boundaries.
You tend to spend a lot of time thinking of fictional people and places - or a very different life for yourself. (Na most miért nem lepődtem meg? :D)

Your Aura is Violet:

Idealistic and thoughtful, you have the mind and ideas to change the world.
And you have the charisma of a great leader, even if you don't always use it!
The purpose of your life: saying truths that other people dare not say
Famous purples include: Mahatma Gandhi, Martin Luther King, Jr., Susan B. Anthony
Careers for you to try: Political Activist, Inventor, Life Coach (Háááát, az tény, hogy elég akaratos vagyok ahhoz, hogy vezető pozícióba kerüljek, de nem hinném, hogy jó vezető válna belőlem... De legalább a színek harmonizálnak.)

Your Power Color Is Indigo:

At Your Highest: You are on a fast track to success - and others believe in you.
At Your Lowest: You require a lot of attention and praise.
In Love: You see people as how you want them to be, not as how they are.
How You're Attractive: Your dramatic flair makes others see you as mysterious and romantic.
Your Eternal Question: "Does This Work Into My Future Plans?" (HÁT ÉN MÁR CSAK ILYEN TISZTA LILA VAGYOK???)

Na mindegy, mai agymenésemnek vége, megyek Hayami Mokomichire nyálazni az OH! My Girl!-ben tanulni!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://modernjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr2857952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picimacko 2009.01.05. 14:19:16

szivi, nem írtál semmit sem a countdownról, sem a kat-tun dvdről... ejjj... mikor vizsgázol? én csütörtökön :S majd vmikor felugranék ozzád:) persze szigorúan a vizsgád előtt:)

Kaze 2009.01.07. 02:34:49

Szivem, még nem néztem meg őket, mert
1. olyan hosszúak
2. tartogatom őket ínységesebb időkre! :) De meg fogom nézni mindkettőt.

Csütörtökön is feljöhetnél ha végeztél, vizsga előtt vagyok. :)
Jó lenne már egy kiadósat beszélgetni, úgy hiányzol!

Majd szorítok neked csütörtökön!
Címkék: kreatív életem napjai
süti beállítások módosítása