Hogyan él, és hogyan látja a Johnny's Entertainment becses felfedezettjeit egy szegény magyar egyetemista, avagy hétköznapok és fangörlködés ezerrel. (Igen, én támogatom a "Népesítsük be a Földet a JE-tagok utódaival!" - mozgalmat... :D )

Utolsó kommentek

  • Szecuna: Osztom a véleményed, Rui forever(L):P Az én véle... (2010.11.04. 20:35) Hana Yori Dango 2
  • Kaze: @Niyami: Szia! Ha írsz nekem egy mélt a kazenoki... (2009.12.01. 17:21) Boys Love
  • Niyami: szia, naagyon nagyon meg szeretném nézni ezt a d... (2009.12.01. 17:11) Boys Love
  • Kaze: @Írisz-chan: Küldtem levelet, remélem megkapod. (2009.06.25. 06:32) Boys Love
  • Írisz-chan: Szia! Én nem vagyok túlságosan otthon a letöltés... (2009.06.18. 20:11) Boys Love
  • Utolsó 20

Látogatók

Honnan látogattak?

free counters

Tanuljunk japánul!

Csak YamaPi-stílusban: minden napra egy új kifejezés. Hajrá! :)

Kurosagi

Bakanishi

2008.12.05. 03:14 | Kaze | 2 komment

Csak neked, csak most Mackókám bemutatom: Bakanishi, avagy mivel töltöttem az éjszakám nagy részét. Remélem, tetszeni fog! Szerintem lazán lesz még ennek 2. és 3. része is, mert annnnnnnyira hülye szegénykém, nem is tudtam, mit hagyjak ki, annyi bolond pillanata van. XD (Ó jajj, érzem, hogy ezért kedden még kapni fogok. :D ) De attól még szeretjük ugyebár. Na nem is húzom a szót tovább, parancsolj:

 

 

Ha kell nagy felbontásban, majd átküldöm.

Ja, és találd ki, ki az új háttérképem! XD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://modernjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr6805215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picimacko 2008.12.05. 08:16:34

Mondtam már, hogy őt kérem karácsonyra?:D amúgy azokat belerakhatnád amikor pl nem tudta kinyitni a tolóajtót, vagy a karácsonyi gyertyás akciója, vagy az all go to helicopter sky:D szóval várom a 2. részt:D puszi

Kaze 2008.12.05. 12:28:52

Beleraktam volna, elhiheted, csak nekem azok nincsenek meg aviban, mást meg nem visz ez a sz@r. Sőt, még az avit sem mindig viszi, mert hiába szedtem le pl. a YouTube-ról aviban, nem engedte megvágni a Why Jennifer-t...
Címkék: kreatív fangörlizmus
süti beállítások módosítása