Hogyan él, és hogyan látja a Johnny's Entertainment becses felfedezettjeit egy szegény magyar egyetemista, avagy hétköznapok és fangörlködés ezerrel. (Igen, én támogatom a "Népesítsük be a Földet a JE-tagok utódaival!" - mozgalmat... :D )

Utolsó kommentek

  • Szecuna: Osztom a véleményed, Rui forever(L):P Az én véle... (2010.11.04. 20:35) Hana Yori Dango 2
  • Kaze: @Niyami: Szia! Ha írsz nekem egy mélt a kazenoki... (2009.12.01. 17:21) Boys Love
  • Niyami: szia, naagyon nagyon meg szeretném nézni ezt a d... (2009.12.01. 17:11) Boys Love
  • Kaze: @Írisz-chan: Küldtem levelet, remélem megkapod. (2009.06.25. 06:32) Boys Love
  • Írisz-chan: Szia! Én nem vagyok túlságosan otthon a letöltés... (2009.06.18. 20:11) Boys Love
  • Utolsó 20

Látogatók

Honnan látogattak?

free counters

Tanuljunk japánul!

Csak YamaPi-stílusban: minden napra egy új kifejezés. Hajrá! :)

Kurosagi

YamaPi, avagy minket az ég is egymásnak teremtett! XD

2008.12.02. 01:00 | Kaze | 1 komment

Most találtam valami fangirl-oldalon egy régebbi újságban megjelent cikket, amiben YamaPi-t arról faggatják, hogy milyen számára az ideális nő. Nos, amint végigfutottam rajta, rá kellett, hogy jöjjek, hogy két aprócska kivétellel ÉN vagyok az a bizonyos perfect girlfriend számára. XD


* Is wearing regular clothing not japanese clothing such as kimonos (Hülyén is néznék ki kimonóban...)
* Can speak Japanese (Még megtanulhatok!!!)
* Likes the ocean (Sose láttam még élőben, de biztos odáig lennék érte!)
* Likes to do fireworks at the beach (Nem tudom, még sosem csináltam, de felőlem... szóval ezt is pipálhatjuk)
* Can broil squid good (Megpróbálnám...)
* Likes the summer (Na erre még ő sem tudna rávenni!)
* Like japanese festivals (matsurii!) (Biztos jók, pipa)
* Can share food from a Japanese festival fairly (Mittomén)...
* Nature-Loving (Fogjuk rá. A darazsakat például nagyon nem szeretem.)
* Likes sunny days (Á-á, nem! )
* Likes to take walks (Ezt sem... :(  Max, ha nem 5 km-t kell hegyi terepen.)
* Can cook (Az egyik erősségem, bár a japán kajákra még nem gyúrtam.)
* Can make rice (Főleg olyan izé rizscsinálógéppel, nem hinném, hogy elrontanám.)
* Can broil fish (Megoldjuk.)
* Will go on dates with me (Hánanáhogy!)
* Loves me (Természetesen. Már most is. XD)
* Will come to my concerts (Az első sorba!)
* Will buy my fan (uchiwa's..with Ryo's face on it >D ) (Ha ennek örül, hát legyen...)
* Takes good care of her friends (Miazhogy, a világ legjobb barátnője vagyok! Ugye Macika?!)
* Can treat pets nicely (Macskán, kígyón, pókon kívül bármilyen háziállattal elvagyok.)
* Likes children (Jaja.)
* Can take good care of her parents (Még szép!)
* Will go shopping with me (Ha te fizetsz drágám, bármikor!)
* Will help me choose what to buy (De megmondom ám, hogy mit vegyél!)
* Thinks about the price before she buys something (Viccelsz?... hat éve vagyok szegény egyetemista)
* Will like my friends (Nem hinném, hogy nehezemre esne. Jint és Tomát máris szeretem.)
* Will take a drive with me (Akár szekéren is!)
* Will go with me to the deli at midnight (Veled bárhova, bármikor!)
* Will sleep with me (Fokhagyma-evészet után nem, egyébként azt hiszem, nem okozna különösebb problémát. XD )

If you become my girlfriend, there are 5 benefits!

1. Ill take you wherever you want to go
(Volna egy-két tippem, hova mehetnénk!)
2. I will go throw your garbage out for you (Nekem már csak ezért is megérné!!!! XD)
3. If you give me a call I will always go see you (Éjszakai ügyeletbe is hoznál nekem életmentő pizzát?)
4. If your in trouble I will always protect you (Ahhhhh, szeretlek!)
5. If you are feeling sad, I will make you forget that you are sad
(Just sleep with me and I'll be fine)
(Ahhhhhhhhhh még jobban szeretlek! XD)

 

Mondjuk az kicsit erős szívem, hogy a felsorolt nyolcmillió kritérium mellé te pusztán csak 5 érvet tudsz felsorakoztatni, de... egye fene, azért még hozzádmegyek!

A bejegyzés trackback címe:

https://modernjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr95799027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picimacko 2008.12.03. 08:52:42

Jajj, hát holnap fangörlködünk ezerrel:) már várom!!! habár pont előtte lesz zhm, de nem gond:D addig is arra gondolok h *jingle jingle* na meg *Jin loves Macko too* :D
egyébként ez a yamapis cucc ez ari, de ebből van Jin-es is. tudom h már olvastam, csak már nem tudom h hol... mindegy, Jinnél én tuti maxot kapnék:P:D
Címkék: fangörlizmus
süti beállítások módosítása