Hogyan él, és hogyan látja a Johnny's Entertainment becses felfedezettjeit egy szegény magyar egyetemista, avagy hétköznapok és fangörlködés ezerrel. (Igen, én támogatom a "Népesítsük be a Földet a JE-tagok utódaival!" - mozgalmat... :D )

Utolsó kommentek

  • Szecuna: Osztom a véleményed, Rui forever(L):P Az én véle... (2010.11.04. 20:35) Hana Yori Dango 2
  • Kaze: @Niyami: Szia! Ha írsz nekem egy mélt a kazenoki... (2009.12.01. 17:21) Boys Love
  • Niyami: szia, naagyon nagyon meg szeretném nézni ezt a d... (2009.12.01. 17:11) Boys Love
  • Kaze: @Írisz-chan: Küldtem levelet, remélem megkapod. (2009.06.25. 06:32) Boys Love
  • Írisz-chan: Szia! Én nem vagyok túlságosan otthon a letöltés... (2009.06.18. 20:11) Boys Love
  • Utolsó 20

Látogatók

Honnan látogattak?

free counters

Tanuljunk japánul!

Csak YamaPi-stílusban: minden napra egy új kifejezés. Hajrá! :)

Kurosagi

Vizsgaidőszakos nyavajgás…

2008.05.31. 16:02 | Kaze | 3 komment

Annyira, de annyira elegem van már ebből! 4 havonta vizsgaidőszak, 6. éve már. Utálom, gyűlölöm, hányok tőle! Belefáradtam! Nem megy már az, ami 2-3 éve még ment, hogy napi 14 óra intenzív tanulás, 2 óra pihenés fél órákra szétszedve a tanulás között és 8 óra alvás. Egyszerűen nem bírom már. Semmit nem tudok csinálni, csak a könyv fölött görnyedni. Az ember még azt is 2x meggondolja, hogy lemenjen-e a kisboltba kajáért, vagy inkább még vegyen át egy tételt éhesen, különben nem végezne. No tv, no rádió, minimális net (legfőképpen az ETR nevű rettenet használatára illetve tétel-csereberére). Még a híradót sincs időm megnézni. (Ha esetleg kitörne a III. világháború, én azt is csak onnan tudnám, hogy bombáznak, és akkor is csak annyi lenne a reakcióm rá, hogy „Basszák meg, miért kell vizsgaidőszakban így hangoskodni??!”)

Közvetlenül vizsga után meg az ember annyira le van fáradva, hogy hiába azon az egy szabad délutánon elvileg szórakozhatna, de nem megy. Terveztem, hogy az aneszteziológia szigorlat után végre megnézem a Kurosagi moviet. Alig vártam, hogy hazaérjek, de mire odajutottam, hogy leülhettem a gép elé, olyan iszonyú fejfájásom lett, hogy inkább elnapoltam a filmnézést.

Most meg éppen hematológiát tanulok. Szerdán vizsgázom, és még csak a felét vettem át. Nem baj, hosszú még az éjjel, addig remélem még vagy 10 tételt át tudok venni.

Egyébként nem csak ez a megfeszített tempójú tanulás az, amibe belefáradtam az elmúlt 6 évben, hanem az, hogy az embernek nincs ideje semmi magánéletre emellett az egyetem mellett… Egyetlen épkézláb kapcsolat sem vészeli át a vizsgaidőszakot, nincs az az ember, aki kibírna 2 teljes hónapot úgy, hogy alig látja a párját, de még beszélgetni/levelezni sincs ideje vele. Na de mindegy, ezen nyavajogni sincs időm, mennem kell, várnak a könyveim!

SZURKOLJATOK SZERDÁN!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://modernjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr62496578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hesz · http://omoi.freeblog.hu 2008.06.04. 16:36:48

Szrukoltam! Hogy ment?

Kaze 2008.06.04. 19:50:19

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, 4es lett!!!!!!!! Úgy örülök!

Köszi a szurkolást! Huhhh, úgy lefáradtam, ráadásul kb 2 órát aludtam csak.

Komolyan, el sem hiszem! Kifogtam az egyik leggázabb vizsgáztatót, ráadásul az egyik tétel amit adott benne sem volt a tételsorban. Kicsit bosszantott, hogy ha máshoz kerülök, akkor az amit elmondtam, minimum egy csillagos 5öst ért volna, ő meg csak 4est adott, de végülis igaza volt, mert volt olyan kérdése, amire nem tudtam a választ, csakhogy amit nem mondanak el ők sem és a könyvben sincs benne, azt én honnan tudhatnám? Hiába lenne fontos dolog. Mindegy, nagyon örülök, hogy túl vagyok rajta, jöhet a következő. Már csak 3!!! :D

Én is szorítok neked a holnapi törihez! GANBARE! ;)

zsineee · http://zsineee.livejournal.com 2008.06.07. 13:46:11

aztabetyármindenit.
összefoglaltad.
ahh. námirigyellek, vagyis csak azért mert nemsokára végzel ^_^
nekünk a gyóccerészkaron is elég nagy szivatások vannak; meg olyat kérdeznek amiről aszinné az ember, hogy qrváranemfontos >.< pedig ez még csak az első év... milesz majd pl. 3. félévbe amikor 3féle kémiát tanulunk majd >.< meg majd utána... élettan... eeeehhh bele se merek gondolni...
mindenesetre örülök, hogy négyes lett ^_^
továbbra is ilyen ügyes legyél! (:
nekem még 4 vizsga hátravan, merthogymivel 2ből megvágtak xD
Címkék: életem napjai
süti beállítások módosítása