Hogyan él, és hogyan látja a Johnny's Entertainment becses felfedezettjeit egy szegény magyar egyetemista, avagy hétköznapok és fangörlködés ezerrel. (Igen, én támogatom a "Népesítsük be a Földet a JE-tagok utódaival!" - mozgalmat... :D )

Utolsó kommentek

  • Szecuna: Osztom a véleményed, Rui forever(L):P Az én véle... (2010.11.04. 20:35) Hana Yori Dango 2
  • Kaze: @Niyami: Szia! Ha írsz nekem egy mélt a kazenoki... (2009.12.01. 17:21) Boys Love
  • Niyami: szia, naagyon nagyon meg szeretném nézni ezt a d... (2009.12.01. 17:11) Boys Love
  • Kaze: @Írisz-chan: Küldtem levelet, remélem megkapod. (2009.06.25. 06:32) Boys Love
  • Írisz-chan: Szia! Én nem vagyok túlságosan otthon a letöltés... (2009.06.18. 20:11) Boys Love
  • Utolsó 20

Látogatók

Honnan látogattak?

free counters

Tanuljunk japánul!

Csak YamaPi-stílusban: minden napra egy új kifejezés. Hajrá! :)

Kurosagi

Cinderella ni Naritai

2008.03.09. 01:24 | Kaze | 6 komment

Már jó régen letöltöttem a filmet, de még csak ma volt alkalmam (és kedvem) megnézni. Bevallom, a történet maga annyira nem is érdekelt, viszont a benne szereplő bishi, bizonyos Okura Tadayoshi, egészen ígéretesnek tűnt. És igen, szimatom nem csalt: újabb szívem csücske született (ahogy lakótársam mondaná, watashi no kokoro már nem is szív alakú, hanem valami poligonális sokcsücskű test, annyi kedvencem van… ^^’ )!! (Nos, mivel abszolúte nem rajongok a Kanjani8-ért, és nem is akarom elkezdeni, nekem fel sem tűnt, hogy a drága onnan való. Csak miután rákattintottam a DramaWikin –igen, azzal a nem titkolt nemes szándékkal, hogy újabb sorozatai után keresgéljek- jöttem rá, hogy tagja a Kanjani8-nek )

Na de hagy ejtsek pár szót a sztoriról is! (Mielőtt rám süthetnék, hogy csak fangirlizmusom terjesztése végett tartom eme blogot.)

Adott egy csúnya fiú, aka Bon-kun. (Relatíve csúnya persze, mert mondjuk tény, hogy Kaméval vagy YamaPivel nem veheti fel a versenyt, de a pirospozsgás orcáját, ódivatúra fésült haját és egy kisebb műbibircsókot leszámítva nem nevezném rondának. Legalábbis nem annyira.) Szóval itt van ez a szerencsétlen srác, híján mindenféle önbizalomnak és tapasztalatnak szerelmi téren. Egy nap azonban belebotlik egy fura tudósba, aki 3 fiola csodalöttyöt ad neki, melyek segítségével 3x1 napra valaki más bőrébe bújhat. Hősünk választása pedig nem másra esik, mint a Tadayoshi által alakított Narumizaka-kunre, aki a környék egyik ügyeletes szívtiprója.

Ne számítson egyébként senki semmi extrára. Elég lapos, bugyuta kis történet, egy-két aranyosabb jelenettel.

Ami viszont feldobja az egészet, az nem más, mint Okura Tadayoshi. (Nekem egyébként mindvégig olyan érzésem volt, mintha Hyde-ot látnám. Pedig annyira nem is hasonlítanak.)

Hagy szemléltessem:

1. Hát nem édes ezzel a kis macival? (Szívesen lennék a helyében. ♥♥ Mármint a medvéében.)

 

 

 

 




2. Amolyan szívdöglesztően nézős, macsós, szőröskabátos, sportkocsit vezetős kép. Imádom!












3. Igazi hercegi küllem… *csorog a nyála*












4. Ne állj ott úgy megszeppenve drágám… Nyugi! Úgyis igent mondok a randira…












5. És akkor itt egy bónusz kép: mosolygós Tadayoshi. Sugoi kakkoi, neeeeee?


















CSAK AZÉRT SEM LESZEK KANJANI8-FAN, ÉS CSAK AZÉRT SEM KEZDEK MOST NAGY KANJANI8 KÉPVADÁSZATBA!!! Kibírom! Igen! Erős leszek!

 

*Megy Utahimét tölteni…*

A bejegyzés trackback címe:

https://modernjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr71372067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hesz · http://www.hesz_omoi.extra.hu 2008.04.13. 12:35:59

Hajcsár... ^^' Működik a komment részlege és már ezt is szeretné XD
Nah csak azt akartam elmondnai, hogy áááááááá! Ezt mind XD OKé még mást is ^^
Imádtam! Tacchon nem egy nagy színész... (Utahime harmadik részéig jutottam eddig... de ott annyira csúúúnya)
A történet se nagy szám... de az benne az igazán szép, hogy rögvest ez ugrott be amikor jwebjén arról írt, hogy amikor sulis volt, egy lány kihívta a tűzlépcsőkhöz és tök boldog volt, hogy vége őt... valaki... erre csak egy levelet kellett odaadnia valaki másnak ^^' Tacchon szerintem a mai napig egy kiskamasz, aki
1: nem néz tükörbe... mert ha nézne látná, hogy OMG!!!
2: nem érzi, hogy mennyien rajonganak érte... egek hát lazán megtöltik a Tokyo Dome-ot, és lányok tömegei vinnyogják, hogy TACCHHOOOON ha elkezdi a Mamoritai-t!!!
Ennek a srácnak is legalább akkora bajok vannak az önértékelésével szerintem mint Uedának... Pont ezért remekül állt neki a félénk verzió... a nagyarc meg... hát.. szerintem vicces volt. ^^'
Uhm bocsánat hogy ennyit szövegelk csak Okura nekem szívügyem... Érte én valami nagyon oda meg vissza, pedig nem hittem volna ^^'

Kaze 2008.04.13. 13:09:17

Na az oda-meg vissza nekem is megvan, olyannyira, hogy már K8-ért túrkálok a neten miatta. (Pedig istenem, mennyire el akartam én ezt kerülni...)

Na az a sulis leányzó sem igen lehetett épeszű... XD

Nekem a filmben egyébként az a jelenet tetszett a legjobban, amikor megköti a kissrác csuklóján a szalagot. Ahogy letérdel elé, ahogy beszél hozzá, ahogy megsimogatja a gyerek fejét, hát az ... az annyira... *nem talál szavakat* Csak arra tudtam gondolni alatta, hogy "Istenem, de elfogadnám gyerekeim apjának!"

Szóval Tacchon belopta magát nálam a top5-be. Ki sem lehet robbantani onnan.

Az önértékelési zavarukról meg már én is gondolkodtam: vajon ők most tényleg ennyire ilyenek, vagy csak direkt láttatják magukat ilyennek, hogy a nők dögöljenek utánuk... Nem tudom.

Hesz · http://www.hesz_omoi.extra.hu 2008.04.13. 13:40:57

K8 és ő... hát... egy biztos sok olyan felvételt ahol beszél, nem fogsz találni... nem egy szószátyár típus... meg nem mellékesen Jani többi tagjának be se áll a szája (kivéve Ryo ő szintén csendes típus).
Nem mondom, hogy Tacchon csúnya volt picinek... DE annyira nagyon szegénykém szép se volt... akkor lett szvsz ennyire gyönyörű amikor elkezdte növeszteni a haját, és világosított rajta 1-2 árnyalatot... aztán meg levágatta... *zokog* bár már szerencsére nem annyira rövid... de... 47alatt amikor egyik napról a másikra huss rövid lett... majdnem elájultam... bár a tükörbe nézve ő is majdnem elájult XD
Igen... én is örülnék neki XD Bár eddig Junno-tól akartam gyereket... láttad a Hanayome to Papa-t? Ha igen, akkor azt hiszem, érted mire gondolok, ha meg nem, akkor sürgősen nézd meg... Junno annyira édes benne!
Hát... azt tudom, hogy Ueda súlyos pénzeket akart fizetni szépészeti műtétekért, mert nem volt kibékülve magával... Csak tudnám miért... Azt meg látom hogy Tacchonról a cseszett meleg okinawai részeknél úgy kell leimátkozni a ruhát... többiekről nem tudok. De ők tényleg ilyenek ^^

Tacchonnál nagyon ajánlom a jweb-jét! Nagyon aranyosan ír ^^

Kaze 2008.04.13. 14:25:54

47-et megkukkantom a héten (ha végre lejön ez a tetves torr3nt), már alig várom!

Hanayomét láttam, és igazán ott szerettem bele Junnoba. Csak az nem tetszett benne, hogy olyan hiteltelen volt az egész sztori. (jó persze, csíkszeműeknél így megy, de akkor is: én nem értem, mikor lettek ennyire szerelmesek? Úgy értem, még alig ismerték egymást, máris esküvő meg minden? Mire fel?)
De Junno jó volt. Nagyon. (Akkortájt kezdtem el azon gondolkodni, hogy már mennyire szeretnék saját családot, gyereket.)

Hesz · http://www.hesz_omoi.extra.hu 2008.04.14. 17:19:04

Hát a sorozatra fel... és az szerelem volt első látásra ^^ És Junno nagyon édes volt benne ^^

Bennem nem indultak meg ilyen gondolatok... majd 30fölött... talán... És csak akkor ha Tacchon, vagy Junno elvállalja az apa részt a dologból ^^

Kaze 2008.04.14. 22:15:19

Nekem mostanában rengetegszer eszembe jut a gyerek-téma... Végülis 24 évesen szerintem ez már nem köveznivaló bűn. :) Én nem akarok 30 éves koromig (vagy azutánig) várni vele. Na nem, mintha annyi apajelölt tolongana az ajtóm előtt (Nemhogy Junno vagy Tacchon, még egy épeszű magyar sem.. :D ), szóval reális esély az nincs rá. Meg hát az anyagiak kérdése sincs megoldva. De álmodozni azt mindig lehet.
Címkék: dorama ismertetők életem napjai
süti beállítások módosítása