Hogyan él, és hogyan látja a Johnny's Entertainment becses felfedezettjeit egy szegény magyar egyetemista, avagy hétköznapok és fangörlködés ezerrel. (Igen, én támogatom a "Népesítsük be a Földet a JE-tagok utódaival!" - mozgalmat... :D )

Utolsó kommentek

  • Szecuna: Osztom a véleményed, Rui forever(L):P Az én véle... (2010.11.04. 20:35) Hana Yori Dango 2
  • Kaze: @Niyami: Szia! Ha írsz nekem egy mélt a kazenoki... (2009.12.01. 17:21) Boys Love
  • Niyami: szia, naagyon nagyon meg szeretném nézni ezt a d... (2009.12.01. 17:11) Boys Love
  • Kaze: @Írisz-chan: Küldtem levelet, remélem megkapod. (2009.06.25. 06:32) Boys Love
  • Írisz-chan: Szia! Én nem vagyok túlságosan otthon a letöltés... (2009.06.18. 20:11) Boys Love
  • Utolsó 20

Látogatók

Honnan látogattak?

free counters

Tanuljunk japánul!

Csak YamaPi-stílusban: minden napra egy új kifejezés. Hajrá! :)

Kurosagi

Festékspóroló DVD-borítóim

2007.12.01. 14:43 | Kaze | Szólj hozzá!

Gondoltam, felteszem az én kis fapados, festékspóroló DVD-borítóimat. Nyugodtan használjátok. Legjobb, ha 26,5x18,5 cm-es méretben nyomtatjátok ki. Ja, és majdnem elfelejtettem: ezek a borítók a vékony DVD-tokokhoz készültek!
Az újabbaknak már a gerincére is ráírtam a filmcímet, és vékony kerettel vettem körül, hogy könnyebb legyen kivágni.

BROTHER BEAT
















HANA YORI DANGO 2.

















NOBUTA WO PRODUCE
















SAPURI
















TATTA HITOTSU NO KOI

A bejegyzés trackback címe:

https://modernjapan.blog.hu/api/trackback/id/tr70248863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: kreatív
süti beállítások módosítása